کارتخوان سیار

تنظیمات دستگاه کارتخوان s90

تنظیمات دستگاه کارتخوان s90

تنظیمات دستگاه کارتخوان s90 در سایت پکس پوز به توضیح آن می پردازیم.

معرفی دستگاه کارتخوان s90

پیش از بررسی تنظیمات دستگاه کارتخوانS90 بهتر است به معرفی آن بپردازیم.دستگاه کارتخوان S90 یکی از محبوب ترین دستگاه ها در بین دیگر دستگاه های کارتخوان می باشد. این محبوبیت دلایل فراوانی دارد که از جمله ی این دلیل ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • مقاوم بودن این دستگاه در برابر ضربه
  • کیفیت و کارایی بالای آن
  • سرعت بالای آن
  • آنتن دهی مناسب در مکان های مختلف
  • ظرفیت باتری بسیار بالا
  • قیمت مناسب آن نسبت به کارایی
  • سادگی در استفاده
  • وجود دو نوع صفحه نمایشگر رنگی و سیاه سفید
  • سادگی تعمیر و تعویض قطعات آن
  • ساده و راحت بودن مراحل راه اندازی آن
  • و…

روشن کردن دستگاه کارتخوان s90

اولین اقدام پس از خرید دستگاه کارتخوان s90 شارژ نمودن آن به مدت 2 الی 3 ساعت می باشد. پس از شارژ شدن نوبت به تنظیمات دستگاه  برای راه اندازی آن می رسد. برای  تنظیمات دستگاه کارتخوان s90 لازم است تا ابتدا سیم کارت را داخل دستگاه کارتخوان s90 قرار دهید. مکان سیم کارت پشت دستگاه و زیر باتری آن می باشد. دقت نمایید که سیم کارت به درستی در محل مخصوص خود قرار گیرد. پس از قرار دادن سیم کارت باتری را سر جایش قرار داده و درب آن را ببندید.tr lg training 9db38afe9c 2 e1635170900515

بیشتر بخوانید
بهترین دستگاه پوز

با فشردن و نگه داشتن دکمه ی پاور در این دستگاه می توانید آن را روشن نمایید. دستگاه کارتخوان s90 هنگام روشن شدن از شما رمز ورود می خواهد که می توانید رمز عبور پیش فرض را وارد کرده، کلید تایید را فشار دهید و پس از دسترسی به منو نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نمایید. رمز پیش فرض بسته به آپ دستگاه می تواند متفاوت باشد.

تغییر رمز دستگاه کارتخوان s90

برای تغییر رمز دستگاه باید کلید منو را فشار دهید و تنظیمات دستگاه را که در گزینه ی سوم قرار دارد انتخاب نمایید. در مرحله ی بعد نیز گزینه ی دوم، یعنی تنظیمات میزبان را انتخاب کرده و رمز جدید خود را وارد نمایید. در پایان نیز کلید تایید را فشار دهید.

تنظیمات دستگاه کارتخوان s90

برای ورود به بخش تنظیمات دستگاه کارتخوان s90 همانطور که قبلا ذکر شد لازم است گزینه ی منو را انتخاب نمایید. در مرحله ی بعد گزینه ی 2 یعنی پشتیبانی را انتخاب کرده و سپس به ترتیب بخش راه اندازی اولیه و دریافت پیکر بندی را انتخاب نمایید. پس از این مراحل با صفحه ی درخواست پیکربندی ترمینال مواجه می شوید که لازم است با فشردن دکمه ی تایید، آن را تایید نمایید.لازم است رمز سوپروایزر را از واحد پشتیبانی گرفته و آن را وارد نمایید. لازم است بررسی نمایید که نام فروشگاه با مشخصات پذیرنده یکسان باشد. در این مرحله دستگاه کارتخوان s90 آماده ی فعالیت می باشد.

تنظیمات مربوط به رسید در دستگاه کارتخوان S90

با هر بار خرید، دستگاه دو رسید چاپ می کند که یکی از آن ها مخصوص خریدار و یکی مخصوص فروشنده می باشد. با توجه به این که سابقه ی تراکنش ها تا مدتی درون دستگاه باقی می ماند شما می توانید به دلیل صرفه جویی در مصرف کاغذ قسمت چاپ رسید برای فروشنده را غیرفعال نمایید. برای این کار نخست دکمه منو را فشرده و گزینه فروشگاه را انتخاب نمایید. سپس به ترتیب گزینه های تنظیمات رسید دوم و عدم چاپ را انتخاب کرده و تایید نمایید. به این ترتیب دستگاه کارتخوان s90 شما در هنگام خرید تنها یک رسید چاپ می نماید.

بیشتر بخوانید
کارتخوان بیسیم پکس مدل S910

paxs90 4

نحوه خرید با کارت بانکی از دستگاه کارتخوان S90

برای خرید توسط کارت بانکی از دستگاه کارتخوان لازم است سمتی از کارت اعتباری خود که دارای نواری مشکی رنگ می باشد را از شیار کنار دستگاه عبور دهید، مبلغ مورد نظر را وارد کرده و رمز کارت خود را وارد نمایید. در پایان عملیات دستگاه کارتخوان پیغامی از قبیل عملیات با موفقیت انجام شد می دهد و دو رسید صادر می کند. یکی از این دو رسید مخصوص مشتری و دیگری مخصوص فروشنده می باشد.

روش گرفتن موجودی از دستگاه کارتخوان S90

یکی از امکانات دستگاه های کارتخوان گرفتن مانده موجودی حساب می باشد. برای این کار کافی است کارت خود را روی دستگاه کارتخوان کشیده و گزینه مشاهده موجودی را انتخاب نمایید. در مرحله ی بعد رمز کارت را وارد نمایید و دکمه ی تایید را فشار دهید. مانده حساب روی صفحه نمایش، نوشته می شود در صورت دل خواه  می توانید گزینه چاپ را بفشارید تا رسید چاپ گردد.

پانوشت:
دستگاه پوز سیار  – کارتخوان سیار  – کارت خوان سیار

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *