کارتخوان سیار

ریست دستگاه کارتخوان

ریست دستگاه کارتخوان

ریست دستگاه کارتخوان در سایت پکس پوز به توضیح آن می پردازیم.

چرا از کارتخوان استفاده کنیم؟

یکی از مشکلات همیشگی جابجا کردن هر روزه ی وجه نقد با خود می باشد. جابجایی وجه نقد همواره خطرناک بوده و موجب تهدید امنیت مالی و  جانی شما می باشد. علاوه بر این ها مشکلات دیگری نیز به همراه دارد. از جمله ی این مشکلات می توان به این موارد اشاره کرد:

  • داشتن انواع آلودگی ها
  • نیاز به وسایلی از قبیل کیف های جادار برای جابجایی آن
  • عدم توانایی خرید با مبالغ بالا
  • و…

————————————————

بهتر است بدانید:

تعمیر دستگاه پوز سیار

تعمیر کارتخوان سیار

تعمیر پرینتر

————————————————

کارت های اعتباری یکی از مواردی است که جایگزین مناسبی برای وجه نقد به شمار می رود. کارت های اعتباری فضای کمی اشغال می کنند؛ آلودگی کم تری به همراه دارند؛ با داشتن رمز امنیت بیش تری برای صاحب آن به ارمغان می آورد و… البته لازمه ی جایگزینی این کارت ها با وجه نقد توانایی از استفاده از آن ها در تمام خریدها می باشد.

ریست دستگاه کارتخوان

امروزه با وجود دستگاه های کارتخوان (دستگاه های pos) در اکثر مغازه ها امکان استفاده از این کارت های اعتباری فراهم گشته است. دستگاه های کارتخوان علاوه بر راحتی مشتری ها مزایای فراوانی را نیز برای صاحب خود به همراه دارند. فروشندگان می توانند دستگاه کارتخوان تهیه نموده و آن را به حساب خود متصل نمایند. بدین ترتیب با هربار تراکنش، مبلغ خرید از حساب مشتری به حساب آن ها منتقل می گردد.

بهتر است بخوانید:تعمیر فیش پرینتر

بیشتر بخوانید
کارتخوان اندروید یوروو I9000

نحوه خرید با کارت بانکی از دستگاه کارتخوان 

برای خرید توسط کارت بانکی از دستگاه کارتخوان لازم است سمتی از کارت اعتباری خود که دارای نواری مشکی رنگ می باشد را از شیار کنار دستگاه عبور دهید، مبلغ مورد نظر را وارد کرده و رمز کارت خود را وارد نمایید. در پایان عملیات دستگاه کارتخوان پیغامی از قبیل عملیات با موفقیت انجام شد می دهد و دو رسید صادر می کند. یکی از این دو رسید مخصوص مشتری و دیگری مخصوص فروشنده می باشد.

راه اندازی دستگاه کارتخوان tr lg training 9db38afe9c 2 e1635170900515

اولین اقدام پس از خرید دستگاه کارتخوان  شارژ نمودن آن به مدت 2 الی 3 ساعت می باشد. پس از شارژ شدن نوبت به تنظیمات دستگاه  برای راه اندازی آن می رسد. برای  تنظیمات دستگاه کارتخوان لازم است تا ابتدا سیم کارت را داخل دستگاه کارتخوانقرار دهید. مکان سیم کارت پشت دستگاه و زیر باتری آن می باشد. دقت نمایید که سیم کارت به درستی در محل مخصوص خود قرار گیرد. پس از قرار دادن سیم کارت باتری را سر جایش قرار داده و درب آن را ببندید.

با فشردن و نگه داشتن دکمه ی پاور در این دستگاه می توانید آن را روشن نمایید. دستگاه کارتخوان  هنگام روشن شدن از شما رمز ورود می خواهد که می توانید رمز عبور پیش فرض را وارد کرده، کلید تایید را فشار دهید و پس از دسترسی به منو نسبت به تغییر رمز عبور اقدام نمایید. رمز پیش فرض بسته به دستگاه می تواند متفاوت باشد.

برای ورود به بخش تنظیمات دستگاه کارتخوان  لازم است گزینه ی منو را انتخاب نمایید. در مرحله ی بعد گزینه ی 2 یعنی پشتیبانی را انتخاب کرده و سپس به ترتیب بخش راه اندازی اولیه و دریافت پیکر بندی را انتخاب نمایید. پس از این مراحل با صفحه ی درخواست پیکربندی ترمینال مواجه می شوید که لازم است با فشردن دکمه ی تایید، آن را تایید نمایید.لازم است رمز سوپروایزر را از واحد پشتیبانی گرفته و آن را وارد نمایید. لازم است بررسی نمایید که نام فروشگاه با مشخصات پذیرنده یکسان باشد. در این مرحله دستگاه کارتخوان آماده ی فعالیت می باشد.

__________________________________________

بیشتر بخوانید
معرفی دستگاه پوز SZZT-8223

بهتر است بدانید:

تعمیر دستگاه خودپرداز ATM

تعمیر پرینتر در محل

تعمیر پرینتر حرارتی

__________________________________________

ریست دستگاه کارتخوان

گاهی اوقات در اثر بروز مشکلاتی لازم است دستگاه کارتخوان خود را ریست کنید. برای مثال زمانی که بر اثر برخی خطاها، دستگاه ارور می دهد و عمل نمی کند و یا زمانی که دستگاه هنگ می کند، بهترین راه ریست کردن آن می باشد. برای ریست کردن لازم است ابتدا کلید F  یا فهرست را از صفحه کلید دستگاه پیدا کرده و فشار دهید. در قدم بعدی به ترتیب کلید 3، کلید 5 و کلید 1 را فشار دهید.در این حالت پیغام   “‌ارتباط برقرار شد” روی صفحه نشان داده می شود و دستگاه کارت خوان شما مجددا فعال می شود.

__________________________________________

بیشتر بدانید:

دستگاه پوز سیار

دستگاه کشلس

__________________________________________

نوشته های مشابه

3 دیدگاه در “ریست دستگاه کارتخوان

  1. Zeynab گفت:

    ممنون بابت ذکر نکات ریست دستگاه کارتخوان در مقالتون

  2. علی گفت:

    دستتون درد نکنه،مشکل کارت خوانم حل شد

  3. محموداللهی گفت:

    سلام دستگاه کا تخ انم نکس گو 2 هست وقتی روشنش میکنم صفحه آبی میشه ونوشته رفته ت حالت امنیت لطفا دکمه اینتررو بزنید تا خاموش بشه .همین کمکم کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *