کارتخوان سیار

اتصال کارتخوان به پاوربانک

اتصال کارتخوان به پاوربانک

بررسی نحوه ی اتصال کارتخوان به پاوربانک در سایت پکس پوز

در دنیای مدرنی که زندگی می کنیم. دنیایی که اکثر وسایل آن با برق کار می کنند نیروی الکتریسیته حرف اول را در این زمینه می زند. حال موقعیت خود را بسنجید که اگر برق محله ی شما قطع شود چه می کنید؟

بدیهی است که بدلیل این قطعی تمام امکاناتی که از طریق اتصال برق در اختیار داشتید از بین می رود. برای شما هم شاید پیش آمده باشد که برای خرید جنس مورد نظر به فروشگاهی رفته باشید ولی به دلیل قطع بودن برق امکان پرداخت وجه نقدی با استفاده از دستگاه کارتخوان نبوده اید.

در صورتی که تنها مبلغی که همراه شما است همان کارت عابر بانکی است که همراه دارید. این امر سبب می شود که هم شما هم فروشنده دچار مشکل شوید. در این حالت نه شما توانسته اید که جنس مورد نظر را خریداری کنید و فروشنده تا زمان اتصال برق قادر نخواهد بود محصولات خود برا به خریدارانی که همچون شما تنها حامل کارت عابر بانک هستند بفروشد.

در صورتی که فروشنده دستگاهی داشته باشد که بتواند در مواقع ضروری برق مورد نیاز برای کارتخوان را تهیه کند چه می شود؟ بدیهی است که چرخه ی خرید و فروش محصولات از کار نمی افتد. هم فروشنده و هم خریدار دیگر از این موضوع رنج نخواهند کشید. دستگاهی که قابلیت این امر را دارد پاور بانک است. در این مقاله قصد داریم که نحوه ی استفاده ی پاور بانک را برای کارتخوان شرح دهیم. این استفاده از طریق اتصال کارتخوان به پاوربانک انجام می گیرد. از این رو در ابتدا هر دو دستگاه را به شما معرفی خواهیم کرد و سپس نحوه ی این اتصال را بازگو خواهیم کرد. با ما تا انتها همراه باشید.

بیشتر بخوانید
مزایای خرید دستگاه کارتخوان سیار

__________________________________________

بیشتر بدانید:

دستگاه پوز سیار

کارتخوان سیار

کارت خوان سیار

__________________________________________

 

دستگاه کارتخوان

دستگاه کارتخوان همان پایانه ی فروش است. به وسیله ی دستگاه کارتخوان امکان انتقالات وجه صورت می گیرد. بدین صورت که خریدار جهت پرداخت وجه قابل پرداخت از عابر بانک استفاده می کند. فروشنده از طریق دریافت کارت عابر بانک و در دست داشت رمز آن می تواند هزینه ی کالای خریداری شده را از حساب مبدا یعنی خریدار به حساب مقصد یعنی فروشنده انتقال بدهد.

این عملیات از طریق همین دستگاه کارتخوان صورت می گیرد. دستگاه کارتخوان شیاری دارد که با کشیدن کارت از درون آن اطلاعات ثبت شده درون عابر بانک را می خواند و به این طریق به حساب مشتری دسترسی پیدا می کند.

اتصال کارتخوان به پاوربانک

در انتها رسیدی از سوی دستگاه کارتخوان چاپ می شود که زمان تراکنش مبلغ پرداخت شده و اطلاعاتی دیگر در ارتباط با انجام عملیات انتقال وجه نقد در آن درج شده است. این رسید مدرکی است که در صورت ایجاد هر اشکالی می تواند مشتری یا فروشنده با در دست داشتن آن به بانک مراجعه کند و نسبت به برطرف کردن مشکل ایجاد شده اقدام نماید.

دستگاه کارتخوان معاملات بانکی رابسیار ساده کرده است. فروشنده دیگر نگران انباشته شدن وجه نقد در دخل خود نخواهد بود. بدین طریق زمانی را که باید به بانک مراجعه کند تا این وجه نقد را به حساب خود واریز کند را کاسب می شود.

خریدار هم واهمه ی همراه داشتن مبلغ هنگفت پول جهت خرید را نخواهد داشت. چرا که با داشتن عابر بانک و حمل آسان آن دیگر نگران ربوده شدن پول خود نیست. زیرا که تا رمز کارت عابر بانک موجود نباشد امکان دسترسی به مبلغ موجود در کارت موجود نمی باشد.

بیشتر بخوانید
شماره سریال کارتخوان کجاست ؟

در صورتی که تمایل به خواندن مطالب بیشتری در ارتباط با انواع کارتخوان و مزایای استفاده از آن را داشته باشید اینجا کلیک کنید.

————————————————

بهتر است بدانید:

تعمیر دستگاه پوز سیار

تعمیر کارتخوان سیار

تعمیر پرینتر

————————————————

 

پاور بانک

پاوربانک را در واقع می توان مخزن انرژی الکتریکی دانست. پاور بانک شارژ الکتریکی است که ازچندین باتری با ظرفیت های متفاوت تشکیل شده است. بسته به این ظرفیت این دستگاه قابلیت شارژ وسایل الکترونیکی مختلف من جمله تبلت، تلفن همراه، دوربین های پیشرفته، برخی بلندگوهای قابل حمل دستگاه کارتخوان و … را دارد.

اتصال کارتخوان به پاوربانک

پاوربانک ها بر اساس فناوری ساخت آنها به دو دسته یون لیتیومی و پلیمر لیتیومی تقسیم می شوند پاوربانک های یون لیتیوم تراکم انرژی در آنها بالا است. این موضوع را می توانیم به این صورت شرح دهیم. اگر دو نوع پاور بانک یون لیتیومی و پلیمر لیتیومی با ظرفیت و اندازه ی یکسان داشته باشیم،  پاور بانک یون لیتیوم به دلیل تراکم انرژی بالاتری که دارد می تواند انرژی بیشتر را در خود ذخیره سازد. در مقایسه با پاوربانک های پلیمر لیتیومی هزینه ی ساخت کمتری دارند. مشکلی که این گونه پاوربانک ها دارند کاهش قدرت ذخیره سازی انرژی با افزایش عمر پاوربانک می باشد. در نتیجه با گذشت زمان مشکلاتی در شارژ کردن دستگاه ها ایجاد می شود

این مشکل در پاوربانک های پلیمر لیتیومی دیده نمی شود. یعنی هرچه عمر پاوربانک بالا رود توانایی ذخیره سازی انرژی در آن کاهش نمی یابد. همین امر هزینه ساخت پاوربانک های پلیمر لیتیومی را نسبت به پاور بانک های یون لیتیومی افزایش داده است.

بیشتر بخوانید
فروش دستگاه پوز سیار در تهران

 

اتصال کارتخوان به پاوربانک

زمانی که برق دچار مشکل شده باشد یا اینکه برق قطع شده باشد. شما نیاز به برق اضطراری خواهید داشت. پاوربانک این برق را در اختیار شما قرار خواهد داد..یه این صورت که از اتصال کارتخون به پاوربانک از طریق یک کابل این امر میسر می شود. توجه داشته باشید، ولتاز مورد نیاز برای کارتخوان ها 8 تا 9 ولت می باشد.

این ولتاز را آداپتور و نوع دستگاه تعیین می کند. از این رو باید اطلاعات پشت دستگاه خوانده شود. از آنجا که این پاوربانک ها توانایی شارژ دستگاه هایی که نیاز به 5 ولت دارند را دارد. باید برای استفاده از آن برای شارژ دستگاه کارتخوان که به 8 الی 9 ولت نیاز دارد ولتاژ آن را تقویت کرد.

اتصال کارتخوان به پاوربانک

برای انجام این امر باید از کابل مبدل استفاده کرد. این کابل، کابل مبدل 5 ولت به 9 ولت می باشد. یک سر این کامل از نوع USB و سر دیگر آن فیش آداپتور می باشد شما می توانید این کابل را هز فروشگاه وسایل الکترونیکی تهیه کنید. نگران هزینه ی این کابل نباشید. این کابل هزینه ی بالایی ندارد.

قسمت USB کابل را باید به پاوربانک متصل سازید. قسمت فیش آداپتوری مربوط به دستگاه کارتخوان است که باید آن را در جایگاه خاص خود قرار دهید. بدین صورت حتی در زمان قطع شدن جریان برق به راحتی می توانید به کار خود ادامه دهید و نگران مختل شدن کسب و کار خود نمی شوید به همین راحتی اتصال کارتخوان به پاوربانک صورت می گیرد

__________________________________________

بهتر است بدانید:

تعمیر دستگاه خودپرداز ATM

بیشتر بخوانید
آشنایی با دستگاه کارتخوان

تعمیر پرینتر در محل

تعمیر پرینتر حرارتی

تعمیر فیش پرینتر

__________________________________________

6 دیدگاه در “اتصال کارتخوان به پاوربانک

  1. هانيه گفت:

    اتصال کارتخوان به پاوربانک مقاله اموزنده اي بود

  2. حسن گفت:

    اتصال کارتخوان به پاوربانک ایده جالبی بود و از خواندن این مطلب من لذت بردم

  3. سمیرا گفت:

    اتصال کارتخوان به پاوربانک بخوبی شرح داده شده ممنون.

  4. وینا گفت:

    بسیار کاربردی و مقاله مفیدی بود

  5. سمیر گفت:

    بسیار جامع و عالی

  6. شقایق گفت:

    اتصال کارتخوان به پاوربانک مقاله خوبی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *