پرینتر, تعمیرات

تعمیر پرینتر پاناسونیک

lazy

تعمیر پرینتر پاناسونیک یکی دیگر از خدمات تخصصی ارائه شده در این مرکز می باشد که به دست تیمی از زبده ترین و مجرب ترین کارشناسان این حوزه انجام می پذیرد.

شما هموطنان گرامی می‌توانید با خیالی آسوده هر یک از پرینترهای مورد نیاز خویش را خریداری نمایید زیرا پس از بروز هرگونه نقص و خرابی در این دستگاه، کارشناسان ما در مرکز تعمیرات پرینتر پاناسونیک آن را به شکل اولیه و با همان کیفیت برای شما تعمیر و بازیابی خواهند کرد.

تاریخچه شرکت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک شرکتی ژاپنی است که در سال 1918 توسط فردی به نام کونوسوکی ماتسوشیا تاسیس شد. این شرکت کار خود را با یک دلار و در شهر اوکازا شروع کرد که اولین محصول این شرکت یک چراغ قوه بود. شرکت پاناسونیک در سال 1920 دومین محصول خود را که چراغ قوه دوچرخه بود ساخت. در ابتدا بازار ژاپن از این محصول به علت ترس از استقبال مردم حمایت نکرد تا این که شرکت پاناسونیک با ارائه محصولات خود به صورت امانی به فروشندگان بازار محصولات خود را روانه بازار ژاپن کرد. با گذشت زمان تنوع وسایل الکترونیکی محصولات پاناسونیک بیشتر شد و تمامی مردم دنیا از این محصولات حمایت کردند که امروزه جز برترین شرکت های سازنده وسایل الکترونیکی است.

بیشتر بخوانید
تعمیر پرینتر در میرداماد

__________________________________________

بیشتر بدانید:

دستگاه پوز سیار

تعمیر دستگاه پوز سیار 

کارتخوان سیار

__________________________________________

تعمیرات تخصصی پرینتر پاناسونیک

کاربران انواع پرینتر پاناسونیک اعم از جوهرافشان، لیزری، سیاه و سفید، رنگی و … می‌توانند به نمایندگی تعمیرات پرینتر Panasonic مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند.

تعویض هد پرینتر پاناسونیک

در این شرایط پرینتر یا رنگ‌ها را اشتباه پخش می‌کند و یا پرینت برگه را با کیفیت پایین انجام می‌دهد. این اشکال به احتمال زیاد با پاک کردن هد پرینتر برطرف خواهد شد. روش تمیز کردن هد پرینتر، در پرینتر های مختلف متفاوت است.

شارژ کارتریج پرینتر پاناسونیک

در صورت تمام شدن جوهر و تونر مصرفی موجود در کارتریج دو راه پیش روی کاربر وجود خواهد داشت. یک تعویض کامل کارتریج (و استفاده از یک کارتریج نو) و دوم بسنده کردن به شارژ کارتریج پرینتر پاناسونیک. گزینه انتخابی عموم کاربران در این میان، شارژ کارتریج پرینتر است. زیرا تهیه یک کارتریج نو و جایگزین کردن آن، هزینه نسبتاً بالایی می‌طلبد.

شما کاربران گرامی می توانید با مراجعه به نمایندگی پاناسونیک و حضور در مرکز تعمیرات و سرویس پرینتر پاناسونیک تخصصی ترین خدمات مرتبط با این دستگاه را دریافت نمایید. مطالب و مقالات تکمیلی مرتبط با این حوزه از طریق بخش زیر قابل دسترسی است.

نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک

نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک در راستای تامین قطعات پرینترهای پاناسونیک و همچنین تعمیر و سرویس پرینتر های پاناسونیک تاسیس شد تا بهترین خدمات را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد. بعضی از مشتریانی که از دستگاه پرینتر پاناسونیک استفاده می کنند در هنگام خرابی و یا مشکل به تعمیرگاه های متفرقه مراجعه می کنند که همین امر موجب می شود تا دستگاه پرینتر به درستی تعمیر و سرویس نشود و خرابی آن دو چندان شود. مجموعه گارانتی یکی از بهترین نمایندگی تعمیر پرینتر پاناسونیک در بین دیگر تعمیرگاه ها می باشد که تمامی خرابی و مشکلات دستگاه شما را توسط مهندسین مجرب به صورت کاملا تخصصی تعمیر می نماید. نمایندگی تعمیر پرینتر پاناسونیک علاوه بر استفاده از قطعات اصلی پرینتر پاناسونیک ، پس از انجام تعمیرات لازم به شما ضمانت نامه ارائه می نماید.

بیشتر بخوانید
تعمیرات پرینترهای لیزری

__________________________________________

حتما بخوانید:

تعمیر پرینتر

کارت خوان سیار

تعمیر پرینتر در محل

__________________________________________

 

تعمیر انواع پرینتر پاناسونیک

تعمیر پرینتر لیزری پاناسونیک

پرینترهای لیزری پاناسونیک نسبت به پرینترهای جوهر افشان دارای حساسیت بیشتری می باشند و از لحاظ قیمتی نیز پرینترهای لیزری نسبت به پرینترهای جوهر افشان دارای قیمت بیشتری هستند. با توجه به همین موضوع پرینترهای لیزری ممکن است نسبت به پرینترهای جوهر افشان زودتر خراب شوند و به تعمیرات اساسی نیاز پیدا کنند که در واحد تعمیرات پرینتر لیزری پاناسونیک تمامی تعمیرات به دست تعمیرکاران حرفه ای صورت می گیرد. مواد مصرفی پرینترهای لیزری نیز با پرینترهای جوهر افشان متفاوت است. پرینترهای لیزری به وسیله پودر تونر که در داخل کارتریج است اقدام به چاپ می کنند و پس از اتمام آن احتیاج به شارژ تونر پیدا می کند

تعمیر پرینتر جوهرافشان پاناسونیک

این پرینتر ها با کارایی زیاد که دارند در طولانی مدت دچار فرسودگی قطعات و خرابی می شوند که هرگونه خرابی در یکی از قطعات این پرینتر ها موجب از کار افتادگی کلی پرینتر پاناسونیک می شود. در زمان خرابی بهترین راه برای تعمیر پرینتر مراجعه به مراکز معتبر تعمیر پرینتر می باشد که به وسیله تجهیزات روز دنیا اقدام به تعمیر پرینتر می کنند و دارای استاندارد های تعمیرگاهی هستند. پرینتر های جوهر افشان پاناسونیک برخلاف پرینتر های لیزری از جوهر برای چاپ مطالب استفاده می کند و در زمان پایان جوهر دستگاه پرینتر خطای شارژ کارتریج را اعلام می کند که برای راه اندازی مجدد دستگاه پرینتر خود نیازمند شارژ کارتریج پاناسونیک هستید.

مشکلات رایج در پرینتر های پاناسونیک

وجود نقطه های تکراری در پرینتر پاناسونیک از چه چیزی است؟

* اولین گزینه ای که ممکن است باعث این مشکل شود درام پرینتر می باشد که اگر بر روی یونیت درام خط و خشی بیوفتد موجب می شود تا نقاط و خط های تکراری بر روی کاغذ چاپ شده ظاهر شود.

بیشتر بخوانید
تعمیر هد پرینتر
علت کشیدن کاغذ در پرینتر پاناسونیک چیست؟

* ممکن است زمانی که کاغذ ها را در دستگاه پرینتر قرار می دهید به یکدیگر چسبیده باشند و یا لاستیک کاغذ کش دچار کثیفی شده باشد که می توانید خیلی آرام روی آن را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. همچنین سعی کنید از کاغذ های یکبار استفاده شده دوباره استفاده نکنید زیرا ممکن است این مشکل را به وجود بیاورد.

دلیل چروک شدن کاغذ در پرینتر پاناسونیک چیست؟

* نوع کاغذی که استفاده می کنید می تواند باعث به وجود آمدن این مشکل باشد همچنین می تواند پیکاپ یا کاغذ کش دستگاه مشکل پیدا کرده باشد که در این صورت نیاز به تعمیر و سرویس دارد.

علت مچاله شدن کاغذ در پرینتر پاناسونیک از چیست؟

*مچاله شدن کاغذ مشکل جدی نمی باشد زیرا ممکن است در مسیر کاغذ ها ، تکه کاغذی مانده باشد که باعث به وجود آمدن این مشکل شود همچنین عدم استفاده از کاغذ مرغوب نیز می تواند موجب این مشکل شود.

علت اینکه پرینتر پاناسونیک متن را بر روی کاغذ چاپ نمی کند چیست؟

* این مشکل می تواند موارد خیلی ساده و یا سخت افزاری داشته باشد مثلا ممکن است کابل برق از دستگاه پرینتر جدا شده باشد. درایور دستگاه را چک کنید تا آنلاین باشد زیرا ممکن است همین مورد باعث عدم پرینتر گرفتن شود.

__________________________________________

پیشنهاد مطالعه بیشتر:

تعمیر دستگاه خودپرداز ATM

تعمیر پرینتر حرارتی

__________________________________________

دلیل روشن نشدن پرینتر پاناسونیک چیست؟

* در این حالت ممکن است مشکل از پاور دستگاه باشد زیرا در بعضی از مناطق نوسانات برق مشاهده شده که همین موضوع باعث می شود تا به پاور دستگاه فشار بیاید و موجب سوختگی آن شود. دقت کنید که پاور دستگاه را نمی توان تعمیر کرد و فقط آن را باید تعویض نمود.

خدمات تخصصی تعمیر پرینتر پاناسونیک

شاید برایتان مهم باشد که بدانید مرکز تعمیرات پرینتر، در راستای تعمیر پرینتر چه خدماتی را ارائه میدهد. در ادامه ی مطالب برخی خدمات تخصصی تعمیر پرینتر را ذکر خواهیم کرد. این خدمات شامل موارد زیر میشود :

بیشتر بخوانید
تعمیر پرینتر اپسون

درام پرینتر پاناسونیک

آیا شما هم از پرینتر پاناسونیک استفاده می‌کنید و با مشکل افت کیفیت چاپ در این دستگاه مواجه شده‌اید؟ تعمیرکاران پرینتر پاناسونیک برای اینکه بتوانند منشأ اصلی چنین مشکلی را در این دستگاه پیدا کنند تمامی قطعاتی که در پروسه چاپ سهیم هستند را مورد عیب‌یابی قرار می‌دهند.

اما یکی از مهم‌ترین قطعاتی که مورد عیب‌یابی قرار می‌دهند، درام پرینتر است. چراکه درام وظیفه دارد تونر یا جوهری که در کارتریج پرینتر نگهداری می‌شود را بر روی کاغذ منتقل کند تا پروسه چاپ اسناد انجام شود. بنابراین اگر مشکلی برای درام پرینتر به وجود بیاید، مطمئناً در پروسه چاپ پرینتر نیز اختلال ایجاد می‌شود.

برد پاور پرینتر پاناسونیک

برد پاور یا منبع تغذیه نقش تامین‌کننده برق را در پرینتر بازی می‌کند. با این وجود اگر مشکلی برای آن به وجود بیاید، پرینتر ناگهان خاموش می‌شود یا اینکه روشن نمی‌شود. برد پاور، جریان برق شهری را دریافت کرده و آن به جریان برق موردنیاز قطعات دستگاه کپی تبدیل می‌کند و از طریق مین برد به آن‌ها انتقال می‌دهد. از آن‌جایی که منبع تغذیه دائماً با برق سر و کار دارد نسبت به نوسان برق آسیب‌پذیر است.

فیوزینگ پرینتر پاناسونیک

یکی دیگر از قطعات پرینتر که در پروسه چاپ اسناد نقش بسزایی دارد، فیوزینگ است. نقش فیوزینگ حرارت دادن به جوهر منتقل شده بر روی کاغذ است تا نوشته‌ها و تصاویر بر روی کاغذ هک شوند. درواقع فیوزینگ بعد از درام وارد عمل می‌شود. درواقع زمانی که برگه‌ها از پرینتر خارج می‌شوند به دلیل حرارتی که توسط فیوزینگ دیده‌اند باید کمی داغ باشند. از این‌رو سرد بودن آن‌ها بعد از خارج شدن از پرینتر نشان می‌دهد که فیوزینگ پرینتر دچار مشکل شده است.

__________________________________________

مطالب مرتبط:

تعمیر فیش پرینتر

تعمیر کارتخوان سیار

__________________________________________

پیکاپ رولر پرینتر پاناسونیک

اگر شما هم بارها با مشکل گیر کردن کاغذ در پرینتر پاناسونیک مواجه شده‌اید، باید احتمال خرابی پیکاپ رولر این دستگاه را درنظر بگیرید.

البته احتمال دارد که این مشکل از خرابی قطعات دیگر هم باشد از این‌رو پرینتر پاناسونیک با بروز چنین مشکلی به عیب‌یابی تخصصی نیاز پیدا می‌کند. اگر شما هم با چنین مشکلی در این دستگاه مواجه شده‌اید می‌توانید عیب‌یابی آن را به نمایندگی تعمیرات پرینتر سامسونگ بسپارید.

بیشتر بخوانید
تعمیر پرینتر در فرشته

مین برد پرینتر پاناسونیک

مین برد یکی از اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده ی هر پرینتر از جمله پرینترهای رومیزی و ایستاده ی پاناسونیک است. تمامی پردازش هایی که برای چاپ یک فایل چند برگه ای لازم است، توسط مین برد صورت می پذیرد. فعالیت بسیاری از قطعات پرینتر به وضعیت ساختاری مین برد وابسته است. در نتیجه یک اختلال جزیی در مین برد مساوی است با خرابی کلی پرینتر. با استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک می توانید طی مدت زمان کوتاهی از کلیه ی اختلالات موجود در مین برد پرینتر رهایی بیابید.

کاغذکش پرینتر پاناسونیک

کاغذکش قطعه ای برای ورود و خروج کاغذ به درون پرینتر است. خوشبختانه گاهی ممکن است اختلالات کاغذکش را با یک سرویس اصولی برطرف شود. اما فراموش نکنید که به هیچ عنوان نباید برای رفع عیوب کاغذکش به بدنه ی پرینتر ضربه بزنید.جهت تعمیر وضعیت کاغذکش پرینترهای پاناسونیک با نمایندگی تعمیرات پرینتر پاناسونیک تماس حاصل فرمایید.

در مجموعه PAXPOZ تعمیرات کلیه برند های دستگاه پوز سیار به صورت تخصصی انجام می شود

ارائه نمایندگی در سراسر کشور

در هر استان و شهری از سرزمین عزیزمان ایران که هستید می توانید نمایندگی رسمی از شرکت PAXPOZ دریافت کنید .
همچنین شرکت PAXPOZ شرایط ویژه ای برای نماینده های خود در سراسر کشور ارائه میدهد
جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارتخوان سیار با شماره 09101972007 تماس حاصل فرمایید.

 

پانوشت:

دستگاه پوز سیار ،تعمیر دستگاه پوز سیار، کارتخوان سیار ،تعمیر پرینتر، کارت خوان سیار ،کارتخوان بیسیم پکس مدل S910، تعمیر دستگاه خودپرداز ATM، تعمیر پرینتر حرارتی، تعمیر فیش پرینتر، تعمیر کارتخوان سیارتعمیر پرینتر در محل

 

نوشته های مشابه

10 دیدگاه در “تعمیر پرینتر پاناسونیک

  1. nima گفت:

    تعمیر پرینتر پاناسونیک بسیار عالی بود ممنون از خدمات خوبتون

  2. Zeynab گفت:

    مقاله تعمیر پرینتر پاناسونیک خیلی خوب بود ممنونم

  3. hesam گفت:

    تعمیر پرینتر پاناسونیک مطلب عالی و کاربردی بود ممنون

  4. مونا گفت:

    تعمیر پرینتر رو به بهترین نحو انجام دادید الان خیلی خوب کار میکنه

  5. مونا گفت:

    مطالب کاربردی ارائه شده

  6. منا گفت:

    مطلبتون در مورد تعمیر پرینتر پاناسونیک بسیار جالب بود

  7. سعید گفت:

    تعمیر پرینتر رو به پکس پوز سپردم واقعا ازشون راضی هستم

  8. نگار گفت:

    تعمیر پرینتر پاناسونیک مطلب عالی و کاربردی بود ممنون

  9. name گفت:

    مطلب خیلی مفیدی بود در مورد تعمیر پرینتر پاناسونیک

  10. مختاری گفت:

    تعمیر پرینتر پاناسونیک بهترین مقاله بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *